Akcia sa predlžuje. BLACK FRID...
Vybavovací proces pred vycestovaním bol za mňa veľmi jednoduchý. Po kontaktovaní Across Agency mi bol vysvetlený celý proces a na všetky dodatočné otázky som obratom dostala odpoveď. Across Agency som kontaktovala v predstihu cca. 6 mesiacov pred dátumom, v ktorom som plánovala vycestovať. Od vstupného pohovoru s Across Agency po email s rozhodnutím o prijatí do zamestnania uplynuli cca 2 mesiace. Pohovor som absolvovala iba s jedným zamestnávateľom, ktorý pozostával zo vstupného pohovoru s manažérom oddelenia a následne z meet and greet s generálnym manažérom. Pred týmito pohovormi som absolvovala vstupný pohovor s Across a vstupný pohovor s americkým sponzorom. Všetky pohovory boli vedené v priateľskom duchu a zamerané prevažne na moju motiváciu, očakávania a zručnosti.
Po príchode do USA mi na prvé dva týždne poskytol ubytovanie zamestnávateľ. Počas tejto doby som si našla vlastné ubytovanie, zamestnávateľ mi poskytol aj kontakt na realitného makléra, ktorý mi pomáhal s hľadaním ubytovania. Po 6 týždňoch zaúčania som plnohodnotne začala pracovať ako guest experience expert, čo zahŕňa prácu na front desk a guest services. Relatívne dlhé zaúčanie beriem ako veľmi veľké pozitívum, pretože predtým než som začala pracovať som bola naozaj plnohodnotne na svoju rolu pripravená. Počas zaúčania som mala aj "preskúšania", čo môže znieť desivo, ale ich úlohou bolo zistiť či bolo pre mňa 6 týždňov dostatok alebo potrebujem viac.
Pracujem v úžasnom tíme spolu s američanmi, ale aj ďalšími J1 študentmi, kde sú všetci veľmi ústretoví a nápomocní v každom smere. So sponzorom komunikujem každý mesiac prostredníctvom reportov a emailov v prípade potreby, ich odozva je rovnako ako u across veľmi rýchla a nápomocná. Po finančnej stránke si každý mesiac viem niečo odložiť a zároveň v pohode zvládať platiť nájom a zabaviť sa. Čo sa týka cestovania, tak sa počas programu snažím objavovať Miami a jeho okolie, ale to skôr z dôvodu, že som po USA veľa cestovala už dávnejšie, a po programe plánujem cestu do Karibiku.
Moje celkové zhodnotenie - ak by som sa mala rozhodnúť znova, určite by som do toho išla! Momentálne som v polovici programu, mojou hlavnou motiváciou boli skúsenosti a ako osoba, ktorá chce pokračovať v kariére v hotelierstve sa očakávania stretli s realitou a všetko čo som sa naučila a naučím bude veľkým prínosom pre moju budúcnosť.
Pripájam aj pár fotografií.
In room dining - z tréningu na in room dining v kuchyni, keďže na customer services prijímame aj objednávky jedla
CTQ (commitment to quality) - je to report, ktorý sa číta každý deň v každom Ritz Carlton na svete a vždy je tam nejaká wow story, konkrétne v tomto bola z nášho hotela.
Dobrovoľníctvo - každý mesiac mám nejakú dobrovoľnícku akciu, táto fotografia je z Lotus house - útulku pre ženy s deťmi, kde sme im pomáhali s upratovaním
Zmrzlina -"ice cream day" at work
Klára