Digitálny marketing už nie je novým a rozvíjajúcim sa médiom; spotrebitelia pravidelne rozhodujú na základe online informácií, najčastejšie skôr, ako sa k nim dostane tradičná komunikácia.
Program Digital Marketing Fundamentals poskytuje študentom základy, ktoré môžu aplikovať do podnikového sveta marketingu a reklamy v súčasnej modernej digitálnej dobe.
Program pokrýva základné až pokročilé princípy marketingu v oblasti digitálnych a sociálnych médií, ako aj komunikáciu a základné podnikateľské zručnosti, ktoré každý zamestnanec, vlastník firmy alebo nezávislý pracovník potrebuje na to, aby sa mu darilo v neustále sa meniacom svete digitálneho marketingu. Program umožní študentom rozšíriť svoje znalosti a zručnosti v oblasti digitálneho marketingu, napredovať v kariére a zlepšiť svoju afiliáciu v digitálnych médiách.
Kurz je rozdelený do dvoch častí študijnej a po nej nasledujúcej co-op, teda praktickej pracovnej časti programu v pomere 50/50. Podľa aktuálne platných pravidiel môže študent, za predpokladu udelenia Work Permit kanadskou ambasádou, pracovať v rozsahu 20 hodín týždenne už počas štúdia s minimálnou mzdou na úrovni 17,40 CAD a viac.
Program ponúka študentom možnosť tzv. College Pathway, ktorá je vytvorená pre jednotlivcov, ktorí potrebujú špecializovanú, odbornú prípravu a podporu zameranú na získanie akademického titulu na niektorej z partnerských súkromných alebo verejných univerzít SELC College. Ako súčasť celého vzdelávacieho procesu je v rámci tejto schémy možné preniesť príslušný počet kreditov zo štúdia počas co-op programu na SELC College a pokračovať v štúdiu na partnerskej univerzite. Výhodou je skrátený čas štúdia na univerzite a zníženie výšky školného o príslušnú časť zaplatenú za štúdium na SELC College. Výstupnou hodnotou je kanadský akademický univerzitný titul a možnosť získať trojročné pracovné povolenie. V závislosti od zamerania štúdia je možné po jeho ukončení nastúpiť v Kanade na pracovnú pozíciu s nástupným platom, ktorý sa pohybuje na úrovni 50.000 - 80.000 CAD ročne.
Inšpiruj sa príbehmi našich klientov, ktorí už program absolvovali a dokázali si zarobiť v priemere 3000 - 4000 CAD mesačne.
Vyučované kurzy:
- Marketing Research (80 hodín)
- Digital Marketing Fundamentals (80 hodín)
- Social Media Marketing (80 hodín)
- Search Engine Opitmization (80 hodín)
- Strategic Web Design (80 hodín)
- Writing for the Web (80 hodín)
- Career Success I
Oblasti zamerania pracovnej časti programu co-op:
- Social Media Marketing Analyst
- Content Marketer
- Social Media Marketer
- Conversational Marketer
- Digital Marketer
- Marketing Assistant
- Copywriter Assistant
- Web Design Assistant
Dôležité detaily
Umiestnenie na co-op, teda praktickú pracovnú časť programu si zabezpečuje študent za pomoci a asistencie školy po príchode do Kanady s garanciou bezplatnej asistencie pri umiestnení - škola disponuje partnerskou sieťou viac ako 200 spoločností po celej Kanade a naviac organizuje pravidelne každých 8 týždňov stretnutie so zástupcami potenciálnych zamestnávateľov priamo v kampuse školy.
Kurz začína každé 4 týždne - 27.01.2025, 24.02.2025, 24.03.2025, 21.04.2025, 20.05.2025, 30.06.2025, 25.08.2025, 22.09.2025, 20.10.2025, 17.11.2025, 15.12.2025
Maximálna veľkosť triedy je 30 študentov.
Rozsah výučby:
Digital Marketing Fundamentals: 24 týždňov štúdia + 24 týždňov co-op pracovná časť programu
Digital Marketing Professional: 48 týždňov štúdia + 48 týždňov co-op pracovná časť programu